Superblaise har laget ny merkevare- og kommunikasjonsplattform, utviklet nytt navn og skapt en helt ny profil for selskapet etter at G4S ble kjøpt opp av Sector Alarm for snart 2 år siden.

Strategiprosessen ble igangsatt for 14 måneder siden, og omfatter logo, fullstendig profil, eget pictogramsett, nettsider, applisering til trykksaker, bildekor, uniformer, kontorlokaler, skilting, sikkerhetsutstyr og alt annet som skal til for å kommunisere tydelig i et svært konkurransepreget marked. Så nå kan vi endelig si: Nu är vi AVARN Security – säkerhet och ansvarstagande i världsklass. Dette har vært et sjeldent spennende prosjekt som vi føler oss heldige som får være med på.

– Jeg er virkelig stolt over endelig å kunne vise verden at G4S har blitt til AVARN Security, med nytt navn, splitter ny profil og merkevare- og kommunikasjonsplattform. Det har vært en stor og omfattende prosess, med svært mange komplekse deler, som vi endelig er kommet i mål med. Vi opplever at samarbeidet med Superblaise er svært givende. Byrået har forstått hvem vi er, utfordringene vi har stått ovenfor og hva som er viktig for oss å kommunisere, både utad og internt, sier Erik Kocken Wennerholm, Managing Director i AVARN Security.

Kunden har vært modig og har våget å ta skrittet fullt ut i å modernisere både uttrykk og kommunikasjon. Derfor har vi samarbeidet med de flinkeste av de flinke – folk som representerer ulik faglig kompetanse. Teamet har i tillegg til Superblaise bestått av We Oslo, Stir og Kodebyraaet.

 

www.avarn.se