Superblaise løser kommunikasjonsutfordringer og arbeider strategisk innen virksomhetsområdene innovasjon, design, innholdsproduksjon, forretningsutvikling og merkevarebygging.

I en tid hvor alt som står stille blir borte, hvor industrielle revolusjoner avløser hverandre, verden blir mindre og klimautfordringene større, må vi tørre å tenke annerledes og møte fremtiden med åpne sinn. I Superblaise forstår vi vår nye teknologiske hverdag og mulighetene det gir oss. Vi vet at godt innhold, rett innsikt og dialog med målgruppen er nøkkelen til troverdig kommunikasjon og posisjonering. Som forbrukerne er vi i økende grad illojale, og høy relasjonell tillit er avgjørende for hvordan vi tar valg. Vi vet at de yngre generasjonene krever mer av tjenestene og produktene de bruker, og at de aller helst vil være med å bygge dem selv.

 

Men vår kanskje aller viktigste innsikt, er at vi ikke vet stort mer enn det. Vi tror vår vilje og evne til å gå inn i hvert oppdrag med kreativitet og nysgjerrighet, er hovedgrunnen til at kundene våre kommer tilbake til oss gang på gang. Alt for mange organisasjoner stiller de samme spørsmålene år etter år og forventer å få nye svar tilbake. Som byrå og rådgivere må vi tenke nytt for å skape verdi for våre kunder i fremtiden.

 

Vi jobber med Digital Norway, Brightstar.com, Tine, DNV GL, Telia, Eplehjelp, Sony, Ambera, Norway Health Tech, Jøtul, Norsk Teknisk Museum, Handelshøyskolen BI, Betr.io, Mustad fish hooks, Christian Radich, Mingl, Aleap, Shoplabs, iConfirm, Schibstedt, BankAxept, Sprint Consulting, Telenor, Boneprox, No Isolation, Orkla, Santander, Bright Products, Jotun, Mustad Eiendom, Samlerhuset, SmallFilm, Forskerfabrikken, OBOS, Olivia, Deloitte Digital, Findus, Nets, Reitangruppen, David Andersen, Sector Alarm, Avarn Security, Rema 1000, Dæhlie, 7-Eleven, Unacast, Flokk+HÅG, Comedy Central, Vio, LEON/Umoe Restauranter, Risør Kammermusikkfestival og ADHD Norge. For å nevne noen. Vi har AA kreditt-rating.

 

Vi holder til i coworkingspacet 657 Oslo sammen med vårt innsiktsbyrå Untold Insight i Fredensborgveien 24 A (3. og 4. etasje), 0177 Oslo.

 

Facebook + InstagramBehance

Joachim Levin
Daglig leder/kreativ leder
mobil: (+47) 900 79 748
e-post: joachim@superblaise.no

 

Preben Sander
Rådgiver
mobil: (+47) 980 62 227
e-post: preben@superblaise.no

 

Anniken Fjelberg
Strategisk leder
mobil: (+47) 906 36 906
e-post: anniken@superblaise.no

 

Victoria Salbu
Kundeansvarlig/prosjektleder
mobil: (+47) 911 85 957
e-post: victoria@superblaise.no

 

Henriette Wulff
Prosjektleder
mobil: (+47) 473 74 374
e-post: henriette@superblaise.no

 

Celine Ugland Brudeseth
Senior prosjektleder og kundeansvarlig
mobil: (+47) 911 39 333
e-post: celine@superblaise.no

 

Daniel G. Butenschøn
Redaktør/innholdsansvarlig
mobil: (+47) 481 12 213
e-post: daniel@superblaise.no

Michelle Wilson
Designer
mobil: (+47) 920 18 172
e-post: michelle@superblaise.no

 

Kristofer Haugvik
Designer
mobil: (+47) 975 37 584
e-post: kristofer@superblaise.no

 

Ole Fredrik Ekern
Designer
mobil: (+47) 917 05 411
e-post: ole@superblaise.no

 

Fredrik Staurland
Designer
mobil: (+47) 988 89 346
e-post: fredrik@superblaise.no

 

Simon Ström
Tekstforfatter/kreatør
mobil: (+47) 404 98 924
e-post: simon@superblaise.no

 

Lovise Rem Follesø
Kreatør
mobil: (+47) 416 92 753
e-post: lovise@superblaise.no

 

Sara Pallesen
Kreatør
e-post: sara@superblaise.no

 

Anine Willums Karp
Daglig leder & partner Untold Insight
mobil: (+47) 916 62 465
e-post: anine@untoldinsight.no

Superblaise solves communication challenges and works strategically with innovation, advertising, design, content and business development.

 

We are engaged and insight driven. Our in-house ethos is strong. We build long-term relationships with our clients and develop new ways of thinking to stay relevant and create value for our customers.

 

Some of our clients: Digital Norway, Brightstar.com, Tine, DNV GL, Telia, Eplehjelp, Sony, Ambera, Norway Health Tech, Jøtul, Norsk Teknisk Museum, Handelshøyskolen BI, Betr.io, Mustad fish hooks, Christian Radich, Mingl, Aleap, Shoplabs, iConfirm, Schibstedt, BankAxept, Sprint Consulting, Telenor, Boneprox, No Isolation, Orkla, Santander, Bright Products, Jotun, Mustad Eiendom, Samlerhuset, SmallFilm, Forskerfabrikken, OBOS, Olivia, Deloitte Digital, Findus, Nets, Reitangruppen, David Andersen, Sector Alarm, Avarn Security, Rema 1000, Dæhlie, 7-Eleven, Unacast, Flokk+HÅG, Comedy Central, Vio, LEON/Umoe Restauranter, Risør Kammermusikkfestival and ADHD Norge.

Illuminating insight

Through our many years of experience, we have learned that we don’t know everything all of the time. With this in mind, our young Untold Insight delivers insight and creative work, focused on innovative processes to a market continuously changing and where Millennials and Generation Z are increasingly influential. If you want to talk effectively to a target audience, you need to understand it first. The outcome of our insight process gives you an understanding of your target audience and their patterns. Our projects are always built on insight so that we can develop effective solutions, specific actions and creative concepts for your company. With the agency’s expansive network and unique methodology, Untold offers a bold and disruptive approach developing innovative communication strategies that will ignite a conversation with the target group. For more about Untold, please visit the agency’s web page.