Etter å ha fôret oss mennesker i en årrekke, lanserer nå Rema 1000 fôr av premium kvalitet til hunder. Fôret har navnet Vetivo, og Superblaise har utviklet strategi og kommunikasjon for lanseringen.

Sammen med ernæringseksperter og hundeoppdrettere produserer Rema 1000, som første norske matvarekjede, hundefôr av premium kvalitet. Da vi fikk mulighet til å sette fokus på menneskets beste venn, tok vi utfordringen på strak labb.

 

Hunder elsker å mestre ting. Uansett om det handler om å samle flokken ute på tur, finne en ball bak sofaen, eller dra en slede over Finnmarksvidda. VETIVO™ er fôr som er utviklet for å gi hunden din det den trenger for å være en mester, på sin egen unike måte. For å hylle hundene (mestere som de er) utarbeidet vi konseptet “fôr for mestere”. Med dette ville vi løfte opp og frem hundeeiere, men særlig hundene deres. De fortjener både hyllest og deilig, næringsrikt fôr.

 

Under dette konseptet har vi produsert en hel del kommunikasjon, blant annet fire reklamefilmer. Her er en av dem med Golden Retrieveren Luna i hovedrollen.

Vi produserte også innhold til nettsiden rema.no/vetivo. Nettsiden består blant annet av en videoguide hvor veterinær Charlotte Leschbrandt gir raske tips til hundeeiere om hvordan de enklere kan mestre hundehverdagen sin. Så lurer du for eksempel på hvordan du best klipper klørne på hunden din, kan du få gode tips om dette her. Ved å ta dette grepet, tar vi rollen som hundeeiernes nest beste venn.

Med denne kampanjen posisjonerer vi Vetivo som fôret for en enklere og bedre hundehverdag. For husk, også for hunder er det enkle ofte det beste.

 

www.rema.no/vetivo